Co to jest SLIME

Jak działa SLIME ?

Marka SLIME to światowy lider w produkcji uszczelniaczy opon i dętek stosowanych profilaktycznie i naprawczo. Od 1989 roku SLIME jest pionierem i autorem wielu patentów w technologii uszczelniania opon (m.in. technologiiFibro•Seal™).

Uszczelniacze SLIME to oryginalne produkty z USA eksportowane do 38 krajów na całym świecie i sprzedawane w 50.000 punktów sprzedaży detalicznej Ameryki, Europy, Australii i Azji.

Producent marki SLIME działa także na rynku OEM. Dysponuje certyfikatem jakości ISO 9001:2000 co gwarantuje wysoką jakość i skuteczność jego produktów.

 

 

 

Technologia FibroSeal TM


Technologia FibroSeal

 

Technologa Fibro•Seal™ szuka i ciasno uszczelnia obszar przebicia - tym samym zapewnia elastyczną i długotrwałą ochronę przed "kapciem".

 

Uszczelniacze SLIME są:


  • nietoksyczne (nie zawierają żadnych składników uważanych za niebezpieczne wg standardów Agencji Ochrony Środowiska EPA tym samym są przyjazne środowisku)
  • rozpuszczalne w wodzie (mogą być wypłukane z opony za pomocą wody; kiedy tylko opona jest wytarta do sucha nadaje się do ostatecznej naprawy)
  • antykorozyjne (Uszczelniacze SLIME do opon bezdętkowych zawierają inhibitory rdzy a także bufory PH co czyni produkt bardziej alkalicznym; wszystkie z tych składników są po to, żeby chronić twoją obręcz przed korozją)
  • łatwe w użyciu (w przypadku przebicia, wystarczy wpuścić uszczelniacz do opony lub dętki i napompować koło; szybka i czysta naprawa)
  • skuteczne przez długi czas (raz zainstalowane uszczelniacze SLIME pozostają cały czas ciekłe, tym samym trwale uszczelniają oponę lub dętkę aż do 2 lat!)
  • odporne na niską i wysoką temperaturę (uszczelniacze SLIME mogą być używane nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach; punkt wrzenia to 104.4°C a punkt zamarzania -34.4°C)

 

Marka SLIME firmuje także inne produkty pomocne przy naprawie opon i dętek takie jak:


  • mini-kompresory
  • pompki
  • dętki
  • ochraniacze dętek
  • łatki samoklejące
  • ciśnieniomierze
  • zestawy naprawcze do opon
  • organizery narzędzi oponiarskich
  • opony bezdętkowe SRT  nowość!


 


Jak działają uszczelniacze SLIME?


SLIME używany jest do naprawy doraźnej w podróży. SLIME może być użyty zapobiegawczo chroniąc oponę przed utratą powietrza.

Wystarczy usunąć rdzeń zaworu opony, wpuścić SLIME, napompować i obrócić koło.


Można jechać dalej!


TO JEST TAKIE PROSTE!


Raz wpuszczony do opony SLIME pozostaje ciekły i równomiernie pokrywa wnętrze.

Kiedy pojawia się przebicie, uchodzące powietrze zmusza uszczelniacz SLIME do "zakorkowania" tego miejsca i tworzy długoterminową elastyczną zatyczkę.

 

 

Instrukcja zastosowania uszczelniaczy


1. Każda butelka uszczelniacza jest wyposażona w nakrętkę z kluczem do odkręcania rdzenia zaworu. Odkręć nakrętkę zaworu i wykręć rdzeń.

2. Przymocuj wężyk z jednej strony do zaworu a z drugiej do butelki. Wyciśnij uszczelniacz z butelki do wnętrza opony.

3. Wkręć z powrotem rdzeń zaworu.

4. Napompuj oponę do odpowiedniego ciśnienia.
   
   

Zastosowanie uszczelniaczy

Opony bęzdętkowe ml Opony dętkowe ml
Samochody osobowe 473 Rowery 118
Quady, ATV 710-946 Traktory ogrodowe, taczki 237
Samochody dostawcze, minivany, 4x4 592 Skutery 237
Motocykle, skutery 237-473

Rowery 89


 

WYLICZ ILE USZCZELNIACZA POTRZEBUJESZ?


 

 


 

 

 Zapraszamy do galerii Slime:

 

 


UWAGA:


Pamiętaj, że SLIME uszczelnia przebicia do 6mm w oponach bezdętkowych oraz do 3mm w dętkach. Gdy uszczelniasz oponę usuń ewentualne przedmioty będące przyczyną jej przebicia. Możliwe, że będziesz musiał obrócić kołem w celu rozprowadzenia uszczelniacza, tak by znalazł on miejsce przebicia i je uszczelnił.

W pojazdach osiągających prędkość większą niż 100 km/h zaleca się używanie uszczelniacza tylko do napraw doraźnych w podróży ponieważ przy większej prędkości może on powodować nadmierne wibracje w kołach.
Zaleca się wykonanie ostatecznej naprawy w wyspecjalizowanym warsztacie tak szybko jak to tylko możliwe. Uszczelniacz nie zapewnia naprawy bocznych przebić i nie powinien być używane z wadliwym zaworem lub zniszczoną obręczą.
Należy chronić oczy podczas instalacji.